تعمیر صندلی

ساخت وبلاگ

احساس تجملی آرمیدن در یک مبلمان یا صندلی چرمی نرم، تجربه ای باورنکردنی است! بنابراین هنگامی که مبلمان مورد علاقه تان آسیب دیده و فرسوده شده است، آن را به گوشه ای متروک نسپارید. تعمیر کردن مبلمان چرمی با ابزارهای صحیح، بسیار راحت و آسان است. نکات زیر را برای یادگیری بیشتر به خاطر بسپارید.

دستورالعمل ها:

۱-  اطمینان حاصل کنید که چرم شما از نوعی است که در منزل قابل تعمیر است. ۹۰ درصد مبلمان از پوشش چرمی محفوظ ساخته شده است که خوشبختانه بوسیله جعبه ابزار خودتان به سادگی قابل تعمیر است. این چرم دارای رنگ و ظاهر یکسان و الگوی بافتی قابل شناسایی است، که به سادگی فرسوده و سائیده نمی شود و اگر لکه آب روی آن قرار گیرد، رنگ آن تغییر نمی یابد.

۲-  تمام سطح آسیب دیدۀ مبلمان چرمی را قبل از اینکه کار تعمیر را آغاز کنید، تمیز و آماده سازید. هرگونه گرد و خاک و الودگی را با استفاده از پارچه آغشته به مایع  ظرفشویی رقیق از مبلمان زدوده و شستشو دهید. با استفاده از آب تمیز مبلمان را شستشو دهید و هرنوع پس مانده صابونی را برطرف سازید و اجازه دهید تا کاملا خشک شود. این کا را با استفاده از سائیدن الکل روی منطقه آسیب دیده برای از بین بردن هر گونه پس مانده تمام کنید.

۳-  ماده مرکب ترمیم کیفیت چرم را حدود نیم اینچ  خارج از محدوده آسیب دیده گسترش دهید، به این ترتیب که انگشت خود را در آب فرو برده و ماده ترکیبی را تا جایی که ممکن است صاف  و هموار سازید. اجازه دهید تا ماده ترکیبی به خودی خود و به طور طبیعی خشک شود یا با استفاده از سشوار برای نتیجه سریعتر اینکار را انجام دهید. برای جلوگیری از ترک خوردن و ورقه ورقه شدن ماده ترکیبی روی مبلمان، خشک کن را روی حرارت کم و به اندازه کافی دور از مبلمان قرار دهید.

۴-  ماده ترکیبی خشک شده را با استفاده از الکل پاک کننده یا در صورت نیاز استفاده از کاغذ سنباده با درجه استحکام ۶۰۰ از بین ببرید. تنها مدت زمان کمی از الکل استفاده کنید، چراکه استفاده بیش از حد از الکل، ماده ترکیبی را از ناحیه آسیب دیده از بین می برد. مجدداً اجازه دهید تا ماده ترکیبی خشک شود و هرنوع ذرات پس مانده را از کاغذ سنباده از بین ببرید.

۵-  پوشش رنگی را قرار داده یا پوشش محافظ را از بین ببرید. اولین لایه ممکن است خیلی نازک باشد و احتمالاً تکه یکپارچه را  پوشش نخواهد داد. لایه های اضافه شده تمام ناحیه تعمیر شده را پوشش خواهند داد . اطمینان حاصل کنید که لایه ها نازک نازک به کار روند و اجازه دهید تا در حین کار کاملاً خشک شوند.

۶-  از یک پاک کننده مخصوص چرم برای ناحیه تعمیر شده استفاده نمائید. از پاک کننده هایی که دارای آمونیاک هستند استفاده نکنید که باعث آسیب رساندن به رنگ تکمیلی و ماده ترکیبی خواهد شد. اجازه دهید پاک کننده خشک شده تا بتوانید در مبلمان چرمی تازه تعمیر شده و نو شده خود بیارامید.

تعمیر صندلی...
ما را در سایت تعمیر صندلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین tamirsandali بازدید : 374 تاريخ : شنبه 19 تير 1395 ساعت: 12:51

تعمیر صندلی اداری به علت موارد زیر می تواند یاشد :

شکستگی چرخهای صندلی : راهکار مناسب برای تعمیر صندلی تعویض قطعات چرخ های صندلی می باشد معمولا اغلب چرخ های مورد استفاده در تولیدات داخلی در سایز استاندارد می باشد مگر اینکه صندلی چینی وارداتی باشد.

پارگی و از بین رفتن روکش صندلی : معمولا در این حالت پارچه یا چرم روکش صندلی تعویض  شود گاهی نیاز است که فوم یا ابر پشتی و کف صندلی نیز تعویض گردد پس از چسب کاری مجدد رویه کوبی گردد

مشکل مکانیزم صندلی : در صورتی که که مکانیزم صندلی دچار فرسودگی یا تولید صدا شده باشد معمولا با روغکن کاری امکان درست شدن وجود دارد در غیر این صورت نیاز به تعویض مکانیزم صندلی خواهد بود.

مشکل جک هیدرولیک صندلی : جک هیدورولیک ها در سایز های استاندارد و ارتفاع های استاندرد تولید می شوند و معمولا جک ها تا وزن 120 کیلو گرم را براحتی تحمل می کنند

تعمیر صندلی...
ما را در سایت تعمیر صندلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین tamirsandali بازدید : 300 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 14:07

در صندلی های اداری برای حرکت بر روی زمین از چرخ استفاده میکنند و چرخ صندلی اداری بر اثر اصطکاک روان و نرم بودن خود را از دست می دهد و حرکت صندلی بر روی زمین سخت میشود .گروه تعمیرات صندلی اداری فلوید برای راحتی شما عزیزان و تعمیر صندلی اداری چرخ صندلی اداری شما را تعویض میکند تا راحتی بیشتر را برای شما به ارمغان بیاوریم و تعمیرات صندلی شما را انجام دهیم 

تعمیر صندلی...
ما را در سایت تعمیر صندلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : امین tamirsandali بازدید : 333 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 14:07